Wim Kroesbergen

woensdag, april 16, 2008

Schilderen met Ilse




Zondag was Ilse weer bij ons te gast. Na een stevige lunch met soep en broodjes zijn we gaan wandelen in het bos. Op zoek naar kabouters, altijd een spannend gebeuren. Ilse keek onder en achter allerlei boomstammen maar de kabouters lieten zich niet zien. Als troost heb ik haar toen voorgesteld te gaan schilderen in het atelier als we terug waren. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd en na een uurtje stonden we samen achter onze ezels om het publiek, bestaande uit Papa, Mama, tante Jantje en Oma Trijn, te vermaken. Ik moet zeggen; Ilse heeft talent, kijk maar op de foto's.

2 Comments:

Blogger Miloe said...

Hoi opa,
Wat kan Ilse goed schilderen zeg, knap hoor! Gaan we op jouw verjaardag ook schilderen, dan neem ik mijn oude kleren mee.
kusje Miloe

10:51 a.m.  
Blogger Unknown said...

wat ben ik daar klein en schattig. dat kan ik me nog wel een beetje herinneren.
dat moeten we snel nog eens doen. toch opie?

kusjes en knuffels van ilse.

10:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home