Wim Kroesbergen

zondag, mei 06, 2007

Expositie


Tot en met 27 mei a.s. exposeer ik met recent werk bij Séphina Art and Artists in Duiven. Ik raad iedereen aan hier eens een kijkje te gaan nemen. Allerlei kunstvormen zijn er te bewonderen van klein tot groot formaat. Zeer opvallend zijn de mozaïk-keramiek werken van Lieke Schroo. Zij weet op eigen wijze echt iets heel bijzonders te maken van bijvoorbeeld een hooggehakte damesschoen, echt dit moet je zien. Ook de glassculpturen van Gerard Leferink zijn het bekijken waard. Alles omringd door schilderijen van diverse andere kunstenaars is deze galerie een aanrader voor de echte kunstliefhebber. Voor informatie: www.sephina.nl

2 Comments:

Blogger Miloe said...

Hoi opa,

Ik zal aan papa en mama vragen of ze een keertje met me mee willen om daar te kijken. Tot wanneer kan dat dan?
kusje Miloe

8:24 a.m.  
Blogger Miloe said...

Hoi opa,

Ooh, ik zie het al! Tot 27 mei, haha, ik zit niet op te letten hoor!
kusje Miloe

8:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home