Wim Kroesbergen

zaterdag, oktober 20, 2007

Ootmarsum


Een van de steeds terugkerende belevenissen in het jaar is het laatste weekend van augustus, de kunstmarkt van Ootmarsum. Al heel wat jaartjes presenteer ik mijn werk in dit geweldige kunststadje in het oosten van het land. De weergoden hadden dit jaar veel zon voor ons in petto en we mochten dan ook niet klagen over een enorme belangstelling. Natuurlijk heb ik ook nu weer het kunstminnende publiek laten zien hoe een schilderij van mij tot stand komt. Op naar volgend jaar wanneer de kunstmarkt haar zilveren jubileum gaat vieren. Ik zie er nu al naar uit.

1 Comments:

Blogger Miloe said...

hoi opa en oma Trijntje

Daar ben ik weer!! Wat een mooie pet heb je op op de foto. En net als ik heb je ook een schort voor. Dat is zeker omdat je veel knoeit of niet. Dat doe ik ook hoor als ik aan het schilderen ben.
goetjes van Miloe

7:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home