Wim Kroesbergen

zaterdag, oktober 20, 2007

De zomer is voorbij


De zomer is voorbij, maar dat is niet zonder slag of stoot gegaan. Maandenlang kon ik geen tijd vinden om me bezig te houden met berichten schrijven op dit weblog. Ik voel me daar wel een beetje schuldig over en ga dan ook nu proberen een inhaalslag te maken. Vele werkzaamheden waren nodig zoals de buitenboel schilderen van het atelier. Gelukkig waren er een aantal mooie dagen in juni waarop we deze klus konden klaren. En ik overwon diverse keren mijn hoogtevrees zoals je op de foto kunt zien. In de volgende publicaties zal ik een beeld schetsen hoe de zomermaanden zijn verlopen.

1 Comments:

Blogger Miloe said...

hoi opa,

Ik wist niet dat je ook anderen dingen kon schilderen dan linnen doeken. Het atelier ziet er weer mooi uit hoor. Ik ben blij dat je weer iets hebt geschreven hoor, want mama werd er een beetje ongedukldig van.
kusje van Miloe

7:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home