Wim Kroesbergen

woensdag, januari 10, 2007

Tipje van de sluier



Na weken intensief werken kan ik nu een klein tipje van de sluier oplichten. Straks als de expositie bij Houtrak een feit is zal ik de schilderijen in het geheel op mijn website zetten. Nu moeten jullie het nog even doen met wat details. Het is ook nog niet helemaal klaar, er staan nog twee maagdelijke doeken van 100 x 120 cm. Als ik bij de andere vijf schilderijen waar ik nu mee bezig ben de finishing touche klaar heb, ga ik me met deze laatste doeken bezig houden en dan hoop ik alles op mtijd af te hebben voor een sprankelijke expositie. Verwonder je hier maar vast op nieuwe vormen en nieuwe kleuren in deze detailopnamen. Je ziet dat ik weer heel erg pastieus bezig ben geweest. Stevige verf aangebracht met paletmes. Sommige stukken ook droog in droog met het penseel opgebracht. Water, vuur en lucht zoals gebruikelijk in een cosmische uitvoering.

1 Comments:

Blogger Miloe said...

Hoi Opa,
Ik vind de detials al heel mooi hoor, dat zijn ook al kunstwerkjes. Moet je nagaan hoe mooi de hele schilderijen wel niet zijn. Ik ben benieuwd. Mag ik straks met papa en mama ook naar de expositie komen kijken bij de golfbaan.
kusje Miloe

8:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home