Wim Kroesbergen

woensdag, januari 03, 2007

Lieve





Ja hoor, het lukt weer. Ik heb een aantal weken geen berichten kunnen plaatsen door het doodeenvoudige feit dat ik geen idee meer had hoe ik moest inloggen. Gebruikersnaam??? Weet ik veel!! O jee en dan ook nog een password. Ergens had ik dat natuurlijk wel opgeschreven maar waar? Gelukkig ben ik in het bezit van een vrouw die briefjes met dit soort notities wel weer terug weet te vinden. En met behulp van mijn allerliefste dochter die het mij gisteren gewoon weer even uitlegde ben ik nu weer online. Dan volgt nu een opsomming van de dingen die belangrijk zijn om te vermelden:
Zaterdag 9 december j.l. zijn Trijntje en ik naar Halfweg geweest om de lokatie te bekijken van mijn volgende expositie. En omdat we toen toch in de buurt waren zijn we bij Freek, Mirella en Sterre aangegaan. Dat was een verrassing want opa kon meteen een schort aantrekken en met zijn zoon de maaltijd gaan bereiden. De samenwerking tussen vader en zoon in de keuken maakte dat er binnen een uur een geweldige bamischotel op tafel stond met alles erop en eraan. Veertien dagen later net voor Kerst, op zondag 24 december 2006 werd ons vijfde kleinkind geboren. Zusje van Sterre, een prachtig meisje met een naam om te zingen, Lieve. Hier zie je een trotse opa met dat kleine stukje mens van een paar uur oud. En ik zing: "Lieve, lieve lieve lieve Lieve" en wieg het kindje in mijn armen. Het is een heel bijzonder kind en dat is het.
Zusje Sterre is door tante Vendie van vlechtjes voorzien en daar moest ik natuurlijk ook even een foto van maken.
Trijntje en ik wensen iedereen een heel gelukkig en creatief nieuwjaar!!










1 Comments:

Blogger Miloe said...

Joepie, opa, het is je gelukt! Knap van jou hoor. Ik vind het een mooi verhaaltje. Nu kan je weer elke dag verhaaltjes schrijven met met mooie foto's erbij! Ik zal elke dag kijken.
kusje van Miloe

9:49 a.m.  

Een reactie posten

<< Home