Wim Kroesbergen

maandag, september 26, 2011

Kunstroute Veenendaal 2011



Zaterdag 1- en zondag 2 oktober a.s. is er weer de Kunstroute Veenendaal. We zijn ontzettend druk geweest de laatste weken om alles in kannen en kruiken te krijgen. Ik heb zojuist de laatste hand gelegd aan het schilderij voor de gezamenlijke expositie in de Kunstfabriek aan het Kees Stipplein in Veenendaal. Met bovenstaande foto til ik alvast een tipje van de sluier op door een detail te laten zien van dit grote schilderij. We hebben straks drie locaties waar we exposeren: In het Bakhuis, naast mijn atelier, hetgeen omgetoverd is tot een volwaardige galerie. Hier exposeer ik samen met kunstvriend Jean Groenendijk (bronzen beelden). In het schuin tegenover het atelier gelegen Boshotel is er de expositie "Abstracte emoties", een serie duo-werken die ik gemaakt heb samen met Gea Breeschoten. Uiteraard is het atelier ook open en hierin laten Gea en ik zien hoe deze duo-werken tot stand komen. Iedereen is van harte welkom.