Wim Kroesbergen

donderdag, januari 21, 2010

Realisme...





















De komende weken, misschien wel maanden, wil ik me gaan storten op een aantal realistische-, surrealistische,- en magischrealistische werken. Ik heb weer bruisende fantasiƫn en de eerste aanzetten zijn gemaakt, alles in olieverf uiteraard. Waar kan je dan beter mee beginnen dan met een zelfportret. Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen de komende weken. O ja, natuurlijk mag iedereen reageren, zowel positief als negatief. Je kunt uiteraard rekenen op een reaktie.

4 Comments:

Blogger ilsebernsen said...

nee Wim alleen sinterklaas zijn baard is wit. Maar ja, je lijkt er wel op......

9:29 p.m.  
Blogger Miloe said...

Ha pap,
Dat heb je fraai gedaan, en je kijkt zo op zijn Wims!
We hebben thuis nog twee spruiten in de aanbieding die ook heel erg lang kunnen stil zitten......om even te oefenen?
dochterlief

2:35 p.m.  
Blogger miepmiep said...

Wow, mooi portret. Blik is inderdaad treffend. Ben benieuwd naar wat er nog meer komt!

8:39 p.m.  
Blogger henri said...

Prachtig mooi gedaan wim, had ook niet anders verwacht haha. Ik kijk voortdurend waar je iedere keer weer mee komt, superrrr. Groetjes henri.

5:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home