Wim Kroesbergen

zaterdag, augustus 06, 2011

Klaar voor Ootmarsum














Het laatste weekend van augustus sta ik weer drie dagen op "Kunst in Ootmarsum". De openluchtexpositie in het centrum van Ootmarsum is een boeiend jaarlijks evenement dat u niet mag missen. Elk jaar wordt een bijzonder thema gekozen. In 2011 is het thema "Gastronomie: Proef de Kunst" dat als een rode draad door de presentaties loopt. Aan de deelnemende kunstenaars is gevraagd een kunstwerk te vervaardigen met een pollepel in de hoofdrol. Ik ben er klaar voor!

1 Comments:

Blogger Miloe said...

Hoi vadertje!
Hoe was het in Ootmarsum afgelopen weekend. Hopelijk een beetje droog. Ik vroeg me steeds af wat voor pollepel-kunstwerk je zou gaan maken, maar nu ik nog eens naar het plaatje op je weblog kijk vermoed ik dat dit het al is? Ik herken de hand van de etalagepop, en de kleuren van het purschuim (denk ik) lijken op de verf die je in je atelier voor de vloer hebt gebruikt....Paar schuimballen in een fris kleurtje schilderen en je hebt een echte WIM in 3d! Zit ik een beetje in de goede richting?
kus dochterlief

3:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home