Wim Kroesbergen

zaterdag, mei 03, 2008

Eindelijk Lente


Vanmiddag ben ik even gaan struinen in onze achtertuin. Eenmaal in het veld achter de jonge kweekbomen aangekomen werd ik verwelkomd door een koe van buurman Jan. De zeer nieuwsgierige dame kwam alras heel dichtbij zodat ik een mooie close-up van haar kon maken. Over prikkeldraad heen en onder schrikdraad door ging ik verder richting het "stille bosje". De stilte was hier om te snijden zo mooi. Alles wat knoppen had was de laatste dagen opengebarsten in de meest mooie kleuren. Het is nu echt Lente!

2 Comments:

Blogger Miloe said...

Hoi opa! Ja, het is inderdaad lente. Nu kunnen we weer lekker buiten spelen en fietsen en kliederen met water. Ik hoop dat het een hele mooie lente wordt, net als in dat liedje van Kabouter Plop, hij zingt ook over de lente.
kusje Miloe

7:39 p.m.  
Blogger Marliesdd said...

Hallo Wim,
leuk weblog en mooie schilderijen.
Ik zal je blijven volgen.
Misschien als je tijd hebt kan je ook mijn log eens bezoeken.
http://www.marliesdijkstra.nl/blog/
Ik probeer het proces van idee naar ontwerp en naar uiteindelijk schilderij of prent, in beeld en woord in mijn blog te publiceren.
groet en tot ziens in jouw blog.

9:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home