Wim Kroesbergen

donderdag, februari 15, 2007

Experiment


Er heerst een bedriegelijke rust. Er lijkt tijd te zijn voor allerlei nieuwe dingen. Het leven gaat z'n gangetje, maar dat is allemaal de buitenkant! Ondertussen is het piekeren en ronddolen in de dwaze wereld die fantasie heet. Er staan maagdelijke doeken in mijn atelier. Allemaal vierkant van formaat in diverse formaten en jawel... allemaal 3-D!!! Dat wordt dus op de zijkant doorschilderen. Ik ben er nooit echt een voorstander van geweest maar vooruit, ik ben ook maar een mens. Een mens dat wil experimenteren. En terwijl de tijd rustig voortgaat word ik onrustig door het besef dat daardoor bij mij de tijd gaat dringen om begin april weer mooie nieuwe dingen te kunnen laten zien op de eerste kunstbeurs van het jaar. Ik houd het mijn leerlingen altijd voor; "Een kunstenaar moet lijden...?!" Dus ik lijd! Ik smijt met verf, maar ook ben ik uiterst voorzichtig op een aquarelachtige manier. Kortom zie hier de eerste details van weer een heel nieuw experiment.

1 Comments:

Blogger Miloe said...

WOUW! Opa, die is mooi. Mijn mama vindt het ook een prachtig kunstwerkje, het mooiste ooit geloof ik. Heb je die helemaal zelf geschilderd?
Oja, als Ilse binnenkort langs komt, wil je het dan zeggen, dan kom ik ook even met haar spelen als dat mag.
kusje Miloe

4:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home